Ceritaku bersama keluarga yang tersayang.

Thursday 23 September 2010

Sedih, marah & geram

Sorry semua kerana tajuk n3 harini tak de kaitan dgn masakan atau famili....tapi kalau ada yg perasan beberapa hari ni tak boleh nak masuk ke blog saya kerana tiba2 pc detect ada malware..... so keluar warna merah menyala.....hohoho saya sendiri kalau visit blog orang lain kalau pc detect macam tu dengan segeranya terus pangkah keluar dari blog berkenaan....


Keduanya bila anda klik blog saya terus masuk ke laman orang lain.... marah betul rasanya.... Lebih2 lagi menjadi marah kerana saya ni tak tau sangat ttg  komputer @ internet.... just tau gunaje....geram, geram, dan marah kerana tak boleh nak buat ape....tolong hati2 dengan Jentayu .com,  


Ketiganya sedih kerana salah satu buku resepi dah hilang huhuhu.... kat mana saya dah campak ???? ke terlebih kemas haritu just buang kat tong sampah sebab buku saya tu gunakan excercise book macam budak sekolah....huaaaaa....nampaknya kena beli buku lain dan pastikan buku tu berbeza dengan buku anak2.....


Nampaknya saya kena banyak bersabar......dugaan orang lain lagi berat ................

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails