Ceritaku bersama keluarga yang tersayang.

Monday 10 May 2010

Kari ayam


Petangni saya masak kari ayam, seperti entri terdahulu saya masak tanpa santan. kali ni saya tambah cili paste kerana ketika saya masukkan entri terdahulu ada seorang blogger menyatakan emaknya masak kari tanpa santan tetapi selain kari kene letak cili.


Apabila siap masa saya dapati kari yang ini lebih sedap daripada yang dulu. Cuma agak pedas sikit so harap2 Hannah tak komplen. Baby Hanis lebih tahan pedas dari dia. Teh le tekak lain2.




Inilah rupanya kari yg saya dah masak . Lebih merah dari biasa dan saya rasa macam kari mamak pun ada. Anyway yg penting sedap....dan jangan pulak Amin( anak sedara) kata ini adalah eksperimen saya.... 


Zaman buat eksperimen dah lepas lama dulu(hi hi hi rasaya dia tak boleh nak komen sbb baruje mendaftar matriks kat UIA)


Oppss!!! Resepinya nanti dulu nak gi ambil anak kat nusery 

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails