Ceritaku bersama keluarga yang tersayang.

Tuesday 9 March 2010

Hari Akad nikah Anak Saudaraku dan apa jadi dengan kek buahku

Mingguni sungguh sibuk sekali, walaumacamanapun sempat lagi nak masuk entri baru. Bukan apa lama kang... cerita jadi basi dan biasanya saya ignore terus untuk masuk dalam blog.  Ada juga sahabat bertanyakan apa terjadi dengan kek buah yang saya hadiahkan untuk hantaran perkahwinan Anuar (anak saudara).


Beginilah hiasan yang saya pilih. Memang ada blogger berikan pendapat tetapi saya baca sesudah  membeli kotak ini di kedai.  Bunga pun minta tokeh kedai buatkan untuk saya. Khidmat tu percumaje. Saya bayar untuk barang sahaja. Habis hampir RM 20.00




Gambarni saya nak ambil full view. Oleh kerana tak mahir guna kamera inilah hasilnya. Kena komen teruk dengan hubby. Habis macamana lagi kek dah masuk perut orang...... Macamana nak ulang tangkap lagi.


Inilah gambar hantaran yang dibawa oleh anak buah saya.  Nampaktu kek buah saya dah bertukar ikatan rebennya.  Ini semua kerana salah faham.  Rupa-rupanya tema adalah warna kuning gold.  Telingani dengar warna kuning.  Banyak hantaran berbentuk makanan(macam kami pihak perempuan pulak). Kami menghantar 17 dulang  manakala perempuan 12 dulang.  Nak buat macamana anak buah saya dapat banyak sponsor. 


Inilah gambar pengantin lelaki (anak buah  )
Selamba je....tak  nampak gementar langsung



Kucupan pertama seorang suami kepada isteri tercinta




Majlis Persandingan
Semoga kekal hingga ke anak cucu....Amin


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails