Ceritaku bersama keluarga yang tersayang.

Wednesday 24 February 2010

Hadiah terbaik untuk Suami/lelaki

10 jenis hadiah idaman lelaki mengejutkan saya sebab semuanya tak ada dalam kepala ni..  Yang jelas setiap lelaki ada citarasa sendiri. Sebagai wanita (lebih-lebih lagi isteri)kena pastikan tak syok sendiri semasa membeli hadiah untuk pasangannya.  Jangan penerima hadiah tidak gembira menerimanya.  Elakkan memberi hadiah kemeja, dompet atau minyak wangi yang senonim sebagai barang hadiah kepada lelaki. 

 Mungkin kita perlu menyelami jiwa pasangan kita dan dapat memberikan hadiah yang digemari suami walaupun harganya murah. Mungkin mereka lebih gembira menerima jersi bolasepak pasukan kegemaran mereka, telefon i-phone yang menjadi tren semasa , spot rim, permainan video ataupun apa saja yang anda tahu pasangan kita inginkan....well kita tahu apa yg cik abang idamkan selalu....

Nampaknya selepasni saya perlu berfikir banyak kali untuk membeli hadiah buat suami tersayang.  sebab selama ini apa saja hadiah yang diberi semuanya tak berkenan di hatinya. Rasanya  hadiahkan telefon blackberry baru dia puas hati.......kot?

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails