Ceritaku bersama keluarga yang tersayang.

Saturday 19 June 2010

Keropok Lekor


Semalam menyelongkar peti ais terjumpa keropok lekor yg kakak saya beri pada hari Selasa lepas. Tersorok kat bawah, saya tak perasan dan dah lupa. apalagi saya goreng sebelum expired...


Waktu goreng meletup la pulak... Ini yg tak best...habis kulit saya terkena minyak. Nasib baik muka terselamat heh....lega. Haritu kat kg tak pulak meletup, agaknya sebab simpan dalam peti ais???


Saya dah lama sebenarnya tak menggoreng keropok, lagi2 semenjak dua menjak ni kononnya nak jag badan..kalau ada keropok lekor sedar tak sedar mulut tak berhenti mengunyah....








Goreng tak berapa garing sebab takut meletup lagi, saya cepat2 lah angkat... yg penting habis hehehe......

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails