Ceritaku bersama keluarga yang tersayang.

Tuesday 20 April 2010

Aku keseorangan




kenapalah hari ni aku keseorangan

Tak de teman bercerita....

yang ada teman tanpa suara....

berjalan 2 aku di alam maya

melawat kawan2 yang sudi bertandang

membalas apa yang patut...



Tiba2 aku bertambah pening...

mata berair

oh sunyi nya hidup....

Tak sabar menunggu hari petang 

menunggu kepulangan 

orang2 tersayang...


Perut ku dah mula berkeroncong..

mendayu-dayu memanggil

tapi tak larat ...

nak menjamah barang sebutir...

Kesiannya aku sorang di rumah


uhu...uhu...
inilah bahana dapat 
cuti sakit...
kena duduk rumah sorang2 

2 comments:

  1. salam ziarah kembali. wah, orang sakit sangat kreatif. kesunyian tapi ilham dtg boleh tulis puisi hehe. selamat berehat ya.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails